Add Listing

© 2019 All rights reserved. SEOmaxim Romania

Despre Pompe Centrifuge cu turatie variabila

Home / Ads / Despre Pompe Centrifuge cu turatie variabila

Create a Ad listing

Despre Pompe Centrifuge cu turatie variabila

Call

Aceste Pompe Centrifuge cu turatie variabila sunt o categorie speciala de pompe care prezinta avantajul de a putea “doza” turatia motorului prin intermediul unui variator. De aceea, aceste produse prezinta cateva avantaje pe care nu le putem trece cu vederea, mai ales in conitiile in care acestea pot schimba in mod radical datele problemelor noastre. Gamele de pompe centrifuge cu turatie variabila prezinta mai inainte de orice avantajul unui consum redus de energie, iar acest lucru este foarte important deoarece astazi se pune un foarte mare accent pe ceea ce inseamna eficienta energetica. Practic acest lucru se reflecta in tipul motorului si in modul in care energia electrica pentru functionare este folosita.

In cazul in care motoarele sunt vechi, acestea vor avea un consum mai mare de energie, in vreme ce variantele imbunatatite, mai noi, vor avea proprietatea de a folosi in mod eficient resursele de energie. Un alt avantaj consta in economisirea de spatiu, deoarece convertizorul de frecventa este instalat direct pe teava de refulare a unor pompe centrifuge. Presiune si debitul in cazul acestor pompe cu turatie variabila raman constante pe intreaga durata de exploatare a produsului, iar in functie de pompa submersibila aleasa, aceasta poate avea si o rezistenta crescuta la nisip. Mai multe detalii despre avantajele acestor produse ne pot oferi chiar distribuitorii acestora, deoarece acesti specialisti cunosc toate secretele acestor pompe centrifuge.

Este importanta documentarea in acest sens, drept pentru care paginile site-ului, dar si sectiunea de contact ne poate fi de mare ajutor. S-a realizat un dispozitiv de protectie impotriva loviturilor hidraulice, prin echiparea compresorului cu o placa mobila situata la extremitatea rotorului, mentinuta in pozitie normala de resorturi. Uleiul de ungere este preluat dintr-un separator de ulei (la presiune ridicata) si injectat intr-un dublu circuit intern.

Primul alimenteaza garnitura mecanica asigurand ungerea si racirea acesteia, ungerea rulmentului din fata si ungerea unei fete a rotorului. Al doilea circuit asigura ungerea rulmentului din spate si ungerea celei de-a doua fete a rotorului. Reglarea puterii frigorifice, in lipsa unui dispozitiv specializat, se realizeaza fie prin utilizarea unui motor de antrenare cu doua turatii, fie prin utilizarea unui dispozitiv de modificarea a frecventei de alimentare. Acest compresor este prezentat din considerente istorice, nefiind foarte raspandit in prezent.